sunnuntaina, toukokuuta 02, 2010

Rautalankaa asevelvollisuudesta

Facebookin Eniten vituttaa kaikki-ryhmästä:



Elisa Sipakko

Elisa Sipakko
Vituttaa miehet, jotka pakoilevat asevelvollisuuttaan eli eivät ole käyneet armeijaa, sivaria tai eivät ole saaneet oikeista syistä C-miehen papereita (eli ne pelkurihuijarit, jotka keksineet vaivoja itselleen ja niitä on olemassa...)! Totaalikieltäytyminenkin parempi kuin tuollainen vastuuntunnoton mamoilu ja pelleily.... Vituttaa myös naiset, jotka ovat hakeutuneet armeijaan, mutta keskeyttäneet.



Elisa Sipakko
Elisa Sipakko
Ja sitten vituttaa ihmiset, jotka valittaa heti kun menee luonnonhelmaan. Että hui kamalaa, kun itikka pisti sääreen...

Elisa Sipakko
Elisa Sipakko
* "ja niitä on olemassa"
tarkoitin siis huijareita, enkä vaivoja


Mikko Ellilä
Mikko Ellilä
Vituttaa naiset, jotka kannattavat miesten asevelvollisuutta. Itse olen käynyt armeijan, mutta pidän todella vittumaisina huorina noita miesten asevelvollisuutta kannattavia naisia. "Menkää te miehet rintamalle kuolemaan minun puolestani, kun minä olen kotona lakkaamassa kynsiäni." Jos naisilla olisi sota-aikana edes jonkinlainen lottavelvollisuus, voisin pitää miesten asevelvollisuutta edes jotenkin tasa-arvoisena. Nykyään naisilla ei ole mitään velvollisuutta, mutta silti ämmät luulevat voivansa käskeä MIEHIÄ menemään armeijaan. "Sun pitää mennä armeijaan, koska sulla on kyrpä. Mun ei tartte mennä, koska mulla on vittu."


Elisa Sipakko
Elisa Sipakko
onneksi on meitä fiksuja naisia, jotka osaavat itse mennä armeijaan kun miehet on niin mamoja.


Mikko Ellilä
Mikko Ellilä
En pitäisi fiksuna tuollaista naista, jonka aivokapasiteetti ei riitä ylläolevan postaukseni ymmärtämiseen.

Mikko Ellilä
Mikko Ellilä
Väännetäänpä rautalangasta:

1. Miehillä on asevelvollisuus, naisilla ei. Tätä ei mitenkään kumoa se, että jotkut naiset menevät armeijaan vapaaehtoisesti. Naisista n. 1 % ikäluokasta käy armeijan, miehistä n. 80 %.

2. Minä olen käynyt armeijan, joten tuollaiset säälittävän typerät "miehet ovat niin mamoja, että eivät jaksa mennä armeijaan"-solvausyritykset eivät ole lainkaan relevantteja minun kannaltani.


Elisa Sipakko
Elisa Sipakko
Haistapa sinä vittu paska, yritä saatana ymmärtää että jotkut meistä naisista on silti käynyt sen armeijan jumalauta! Ei sinun tarvitse henkilökahtaisesti ottaa näitä minun mielipiteitä, nimittäin kerron vaan, että edustat sitä miestyyppiä jonka minä kierrän kaukaa enkä edes yrittäisi iskeä sinun kaltaisiasi.

Mikko Ellilä
Mikko Ellilä
Ei näköjään riitä aivokapasiteettisi tämän asian ymmärtämiseen, vaikka kuinka väännetään rautalangasta.

Kokeillaanpa capslockia.

SILLÄ EI OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ, ETTÄ JOKU NAINEN ON JOSKUS KÄYNYT ARMEIJAN.

MIEHILLÄ ON ASEVELVOLLISUUS JA NAISILLA EI.

Lue tämä uudestaan ja uudestaan, kunnes tajuat.


Mikko Ellilä
Sanoit äsken inhoavasi miehiä, jotka pakoilevat asevelvollisuuttaan. Minä en ole pakoillut asevelvollisuutta, vaan olen käynyt armeijan. Sinun on siis ihan turha urputtaa minulle.

Tämänkin olen sanonut jo moneen kertaan, mutta sinun aivosi eivät nähtävästi kykene tällaista yksinkertaista asiaa käsittämään.







1 kommentti:

jadfh kirjoitti...

Ei taida Elinalla olla molemmat airot vedessä. ROFLMAO